Werkwijze

Werkwijze Slimkantoorinrichten.nl

Het inrichten van kantoren is maatwerk. Géén enkel kantoor is immers hetzelfde. Ieder project is anders en vraagt om een andere aanpak en insteek. Globaal gezien kunnen we het traject indelen in 5 stappen. Hieronder een globaal stappenplan dat een goed beeld geeft over de werkwijze van Slimkantoorinrichten.nl.

Stap 1: Oriëntatiefase

In deze fase maken we vrijblijvend kennis met elkaar en gaan we met u verkennen en in kaart brengen wat uw uitdagingen zijn en hoe wij daarbij kunnen helpen. Dit is uiteraard een vrijblijvende kennismaking. Als u besluit om met ons te gaan samenwerken, krijgt u van ons een plan van aanpak.

Stap 2: Eisen en wensen

In deze stap gaan we dieper in op uw eisen en wensen. Uiteraard richten we ons hierbij op de bedrijfsprocessen en de verbinding tussen de diverse afdelingen. We brengen de huidige- en de gewenste situatie in kaart en zoeken hierbij naar het antwoord of de inrichting waar nu nog gebruik van wordt gemaakt nog aansluit bij de huidige (of misschien wel toekomstige) bedrijfsfilosofie. Al deze factoren vormen voor ons de basis.

Indien nodig organiseren we een workshop voor de stakeholders en eindgebruikers. Aan het einde van dit vooronderzoek hebben we een goed beeld over de organisatie zodat we een goed advies op maat kunnen geven. 

Stap 3: Creatief ontwerp

Nu we de bovenstaande factoren hebben geformuleerd, gaan onze designers aan het werk om een creatief ontwerp vorm te geven. Deze oplossingen worden vormgeven in een gedetailleerd 2D of 3D ontwerp. U krijgt dan een goed beeld hoe uw nieuwe kantoor eruit zou kunnen komen te zien. Uiteraard bespreken we met u de plannen die we ontwikkeld hebben. Dit plan kunnen we uiteraard bijstellen op basis van nieuwe inzichten.

Op het moment dat u volledig achter dit plan staat, adviseren wij u uiteraard ook welk kantoormeubilair het beste hierbij past. Natuurlijk houden we hierbij rekening met uw budget. In dit plan wordt vanzelfsprekend een investeringsvoorstel verwerkt.

Stap 4: Realisatie

We kunnen voor u de volledige realisatie van het project verzorgen en u uiteraard ook helpen met de levering en montage van het kantoormeubilair. Deze werkzaamheden worden vanzelfsprekend uitgevoerd op basis van de planning die we vooraf met u hebben vastgesteld. 

Stap 5: Gebruik

Na een oplevering van uw nieuwe kantoor informeren en instrueren wij de gebruikers over het juiste gebruik van de inrichting en meubels. Uiteraard blijven we altijd voor u beschikbaar voor onderhoud aan het kantoormeubilair en reiniging hiervan.

Interesse in het aanbod van Slimkantoorinrichten.nl

Heeft u interesse om vrijblijvend af te stemmen wat we voor u kunnen betekenen? Neem dan gerust contact met ons op via onderstaand formulier. We maken graag een afspraak met u om uw mogelijkheden met betrekking tot het slim inrichten van uw kantoor met ons te bespreken.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »